Děkuji Lidlu za jejich odvážnou reakci na kritiku rasistů a primitivů u reklamy s černošským modelem!!! Štve mě dvojí metr ve společnosti!!!

Napsal moc-zajimavy-blog.bloger.cz (») 8. 1. 2017 v kategorii Všelijaké nezařazené články, přečteno: 2078×
lidl-logo.png

Obrázek s logem Lidlu vlevo není chráněn autorskými právy! Autor se jich vzdal. Autor: Lidl Stiftung & Co. KG, zdroj: http://brandsoftheworld.com/, Wikipedia, datum: 2009, popisek: Deutsch: Offizielles Lidl-Logo (RGB)

Nedávno mě velice naštvala a potěšila zároveň jedna celkem nesmyslná událost, kolem které se vytvořilo nesmyslně mnoho povyku na sociálních sítích a na internetu všeobecně. Šlo totiž o leták společnosti Lidl Česká republika v.o.s. na kterém byl vyobrazen černošský model Alpha Dia, který předváděl oblečení prodejné v supermarketech Lidl.

Tohoto letáku s tímto modelem si všimla paní Bohuslava Lobotková, která napsala tento vzkaz společnosti Lidl na jejich facebookovou stránku:

"Dobrý den, mám dotaz.

Proč se ve vašich letácích pro naší Českou republiku neustále objevují modelové NEGROIDNÍHO typu ?

Děkuji za vysvětlující odpověď.

Bohuslava Lobotková"

Společnost Lidl si vzkazu všimla a odpověděla jí:

"Dobrý den, Bohuslavo, jsme v Evropě v 21. století, kde spolu soužijí různé rasy. A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa."

Poté se strhla na sociálních sítích bouře kolem tohoto vzkazu. Příznivci paní Lobotkové nadávali na Lidl, na údajnou skrytou multikulturní propagandu v jeho reklamách a občas tvrdili, že už v Lidlu nikdy nenakoupí. Naopak drtivá část veřejnosti se postavila na stranu Lidlu, chválila ho za jeho odvážnou odpověď a vysmála se paní Lobotkové i ostatním jejím příznivcům, rasistům a kritikům této reklamy Lidlu.

Obdivuji odvážnou a správnou reakci Lidlu, který si tímto krokem poštval proti sobě skupinu svých zákazníků

Společnost Lidl touto odpovědí docela zariskovala, ale myslím, že udělala správnou věc! Místo nějakého neutrálního PR blábolu, který mohla na Facebook napsat, aby tím nikoho neurazila a zametla celou věc pod koberec, paní Lobotkovou setřela a poštvala si proti sobě všechny své rasistické, xenofobní a podobné zákazníky. Tím si vytvořila zlou krev u nezanedbatelné skupiny zákazníků, kteří pravděpodobně v Lidlu přestanou nakupovat. Ovšem u drtivé většiny lidí se naopak vylepšil obraz společnosti Lidl v jejich očích, udělala si u nich reklamu, mediálně se zviditelnila a někteří lidé tam tím spíše budou nakupovat.

Myslím, že se zde hodí k tomu asi jen doplnit citaci facebookového statusu Petra Andrýska:

"Skvělá reakce z dílny Lidl Česká republika a všechny palce nahoru do PR týmu za odvahu, přes vsěchny možné procesy takovou odpověd prosadit. Málokterá značka (a málokterý markentigový či za PR zodpovědný člověk) najde odvahu jít proti poblazněnému davu a stojí si, né pouze za svým, ale z obecně a morálně správným názorem (kéž by to platilo i pro politiky). 
Socialsharks si naši klienti už 3 takové podobné krizovky jen na konci loňského roku vyzkoušeli a vždy se vyplatilo bránit to morálně spravné, ať už to byli muslimové, uprchlíci, jiné etnikum či cokoliv jiného. Jen tak dál prosím, marketing nejsou jen bannery a letáky!"

Kromě bránění muslimů a ekonomických imigrantů, kteří do Evropy z větší části přijeli jen parazitovat na sociálních dávkách, ničit a terorizovat Evropu s panem Andrýskem souhlasím. Stěžovat si na společnost Lidl, že si pro svou reklamní letákovou kampaň pro ČR vybrala černošského modela (který se tedy živí poctivou prací a neparazituje na sociálních dávkách) je opravdu projevem demence a primitivismu. I z toho důvodu, že si společnost Lidl může vybrat koho chce (třeba i Radovana Krejčíře) a nikdo jí do toho nemá co mluvit!

Z lidí nadšených na reakci společnosti Lidl, kteří díky této reakci v Lidlu začnou o to více nakupovat, mohu ještě uvést tweet ministra Chvojky:

"Rozhodl jsem se, že si nové sportovní oblečení koupím v  LIDLu. Normálně letákové akce nesleduji, ale tentokrát mě reklama docela zaujala :)"

Můj názor

I když by se na první pohled podle nadpisu článku mohlo zdát, že kdoví na jakého sluníčkáře jste to zase narazili, tak věřte, že sluníčkář nejsem a sluníčkáře považuji spíše za naivní, nezodpovědné a nebezpečné hlupáky. Uvědomuji si, že násilně prosazovaný multikulturalismus (proti přirozenému dobrovolnému multikulturalismu slušných lidí, kteří se k sobě umějí dobře chovat v nově vzniklých státech, jako například Svobodná republika Liberland nic nemám) v národně založených státech Evropy je špatný, kvóty na rozdělení uprchlíků v EU jsou největší zhovadilostí, co mohla EU vymyslet (i když kdoví, co ještě vymyslí) a imigrační vlnu je nutné zastavit a uprchlíky do ČR nevpouštět (válečným uprchlíkům se může pomoci např. budováním provizorních stanů hlídaných armádou mimo území EU, kde můžou zatím žít), ale to není přeci důvod k tomu, aby černoši nemohli účinkovat v reklamách!!!

Nejsem žádný rasista, chci aby černoši ani lidé jiné rasy, sexuální orientace, jiných názorů apod. nebyli diskriminováni a nehodnotím člověka podle barvy kůže, ale podle jiných atributů, které už změnit může. Chci také aby každý člověk měl stejné startovní podmínky, na každého byl použit stejný metr a potom už záleží jen na něm a na jeho snaze, jak se bude mít dobře, kolik bude mít peněz a kam to v životě dopracuje.

Nelíbí se mi dvojí metr ve společnosti, že černoši ve filmech, v seriálech, ve sportech včetně třeba vrcholných fotbalových soutěží jako Liga mistrů UEFA, v atletice, v Televizních novinách TV Nova, nebo v reklamě na Old Spice:

mohou být a nikdo se nad tím nepozastavuje, ani to nepokládá za skrytou multikulturní propagandu, ale pokud jde o reklamní leták Lidlu, tak najednou nějaká praštěná ženská si odvodí v její asi ne moc inteligentní hlavě, že je to skrytá propaganda multikulturalismu a pak napíše společnosti Lidl takovou blbost!

Docela bych se vsadil, že pokud by se jednalo o asiata, tak by paní Lobotková takový vzkaz pravděpodobně nenapsala, ale pokud je to černoch, nebo ještě hůře arab, nebo rom, tak společnost je dnes natolik vyostřená a háklivá, že už to začne považovat za nějakou skrytou propagandu.

Proč se paní Lobotková nezaměří třeba na společnost Alza.cz, která nejen že dlouhou dobu skrytě propaguje multikulturalismus, ale dokonce mimozemský multikulturalismus? smile

 

Závěr

Naskýtá se otázka, proč takto hloupě určití lidé na černošského modela v reklamním letáku Lidlu reagují? Podle mě je to dané hlavně tím, že určité množství frustrátů, loserů a neschopných, zamindrákovaných lidí (podobných, jako chodí diskutovat na novinky.cz) nemůže překousnout to, že nějaký černoch o kterém si mysleli, že z principu nemůže dělat nic jiného, než krást, znásilňovat, prodávat drogy a parazitovat na sociálních dávkách, to dopracoval o mnoho dál než oni a dělá daleko lépe placenou práci, která ho baví, zatímco oni se díky své neschopnosti musí dřít za pár šupů někde ve fabrice u pásu.

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedenáct a devět